piątek, 7 czerwca 2013

Wycieczka + Newsy + LOGO!!!

Heey. Tutaj menagerka zespołu - Oliwia. Wczoraj wróciłyśmy z wycieczki z Loopy's World'u. Było suupeer! :D Wika robiła nam foty i obiecała, że prześle mi ją na email. Później dodam fotki na bloga! Wiktoria jeszcze mi nie przesłała... Czekam i czekam. WIKTORIA: CZEKAM NA TEN CHOLERNY EMAIL!!! (Moja mama tez czeka :D, chociaż ostrzegałam ją, że tam tylko jestem ja, w roli głównej xD. Tak, tak wszyscy mnie fotografowali... :D) 

A wracając do naszego zespołu... Tak, Wika, ta piosenka może być (w poprzedniej notce...)
Ale na razie mamy ,,Oda do radości'' później  teledysk ,,W stronę słońca''. Nie wiem czy się z tym wszystkim wyrobimy. Pożyjemy, zobaczymy :D.


A teraz mam ważna wiadomość!!! Ludzie, reklamujcie nas! Chcemy być popularne!!! :) Jeśli macie fejsa, twittera, jakieś blogi, wspomnijcie o nas!!! My na pewno się odwdzięczymy. Zrobię też nasze LOGO zespołu i będziecie je mogli wklejać na swoje stronki. W następnym moim poście ukaże się logo zrobione w programie MyPaint :)



 Trzymajcie się i pamiętajcie o nas :)




                                        Oliwia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz