wtorek, 11 czerwca 2013

Nowa ja + YouTube + Teledysk... + URODZINY!!!

Heey. To znowu ja, Oliwia. (Menagerka - czyt. menadżerka) zespołu. Chciałabym na początku wspomnieć, że mam nowe konto Google i będę właśnie od teraz na nim pisać posty na tym blogu. 
(Ale Wiktoria będzie pisać z naszego oficjalnego konta.) Jeśli chcielibyście odwiedzić mój profil itp, zapraszam :) 
I od teraz zmienia się mój adres email: JEŚLI CHCIELIBYŚCIE SIĘ ZDECYDOWAĆ BYĆ W NASZYM TELEDYSKU ITP. PISZCIE TERAZ NA MÓJ EMAIL: oliwia.menagerka.yd@gmail.com 

Piszcie teraz na MÓJ email, a nie na oficjalny email zespołu, ponieważ to będzie moja korespondencja. Korespondencja menadżerki :P


Aha, i pozwolę sobie używać skrót zespołu... YellowDreams = YD !!!!


Teraz YouTube: Wiktoria jest naszym jakbym technicznym, dlatego też chciałabym, aby Wiktoria się zajmowała filmikami na YouTobe. Podpatrzyłam, że dodaje komentarze do filmików z Justinem Bieberem... 

Ah ty, ah ty, Bielieberko xDDD
Chciałabym też, aby Wika zrobiła nam oficjalne konto zespołu na Facebook'u i Twitterze. (Wika, dasz radę? :D)


No i teledysk... Chciałam ogłosić, że scenariusz do teledysku już jest gotowy!!! Wszystko mam już zapisane, tylko mamy mały tyci problem... Do tego teledsysku potrzebny jest nam jakiś chłopak... Ma być wysoki i przystojny. Wika, domyślasz się już pewnie o kogo mi chodzi... Nie, nie, nie o mojego wybranka! Nie! Chodzi mi o księcia Nikoli... Na wakacje się z nim skontaktujemy :D 



URODZINY!!! A zgadnijcie, która członkini z zespołu ma właśnie urodziny... No, nie teraz, ale w lipcu, lecz dżampreze urodzinową będzie robić 22 czerwca!! Więc kto...? :)












Nasza... OLA!!!! 




Już nie możemy się doczekać twojej imprezy :) No i ja czekam na twego brata... ARTIXA!!! 




      LOVE ARTIX*LOVE ARTIX*LOVE ARTIX*LOVE ARTIX*LOVE ARTIX*LOVE 





      LOVE ARTIX*LOVE ARTIX*LOVE ARTIX*LOVE ARTIX*LOVE ARTIX*LOVE 





I to wszystko... No przepraszam Was, nie powinnam tego napisać... ale siara... i to jeszcze napisala menadżerka....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz