poniedziałek, 10 czerwca 2013

Styl według Oliwii


Hey :) Jak sam tytuł posta wskazuje, chciałabym wam pokazać moją stylówę...  Sory Wika, wiem, że to twoja działka, ale też chciałabym się w to ''pobawić'  : D  Mój styl jest bardzo kolorowy... A raczej nie. Od kilku tygodni zmieniłam image i ubieram się na kolory pastelowe. (Dodają mi uroku mojej karnacji i barwie włosów - Blond) Ale też z myślą o naszej Nikolce dodałam trochę czerni. :) Znajdziecie tu trochę trendów z filmów młodzieżowych i trendów Wrocławsko-Jaworskich. 
A oto, co wytworzyłam: 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________














<---------------- Miętowe Vansy :)












Hahahaha ^.^ A to dla Wiki (Dyczka :D) 


(Łołoło, Conversy na obcasie xD Nikoli by się spodobały?)





No to koniec na dzisiaj z tą moja stylizacją :P Rzadko będę jakieś stylizacje dodawać, bo to robota Dyczka, więc się nie mieszam :)




Aktualnie LOGO naszego zespołu nie jest zrobione. Potrzebuje do tego innego programu graficznego, więc LOGO zobaczyciew w ta sobotę lub w ten piątek! :)


A teraz druga sprawa: <<<<POTRZEBUJEMY KASY>>>>
Oczywiście, nie będziemy z was zdzierać, ale pomyślałam sobie, że mogłybyśmy jakoś zarobić. Mamy duzo wydatków na zespół.  A po roku planujemy kupić jakąś fajną kamerkę do kręcenia teledysków... 
Pomyślałam, że będę z Niką robić takie coś fajne z żyłek :D Ona mnie nauczy. Z resztą kiedyś robiłam niezłe cacka  z muliny. Sprzedawałam je  z koleżanką i całkiem się to opylało. Ale jeszcze pomyślimy....



Menagerka - Oliwia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz