wtorek, 16 lipca 2013

Propozycje piosenek dla Nikoli

Hahahaha, już wiem, co się stało z moimi 'lasencjami' :D Nikola jest nad morzem, a Ola kilka dni temu wróciła z gór, tylko nie dzwoniła, bo nie miała nic na koncie. Niki mi tez mówiła, że Wiktoria wyjechała nad jezioro. Czyli pod koniec lipca wszyscy będą, więc będziemy mogły się spotkać. Na początek może pójdziemy gdzieś na sesyjkę fotek. W następny dzień zrobimy u mnie spotkanie zespołu. Będziemy musiały wszystko obgadać, co i jak. Na ,,Next day'' odbędzie się próba. Nikola zaśpiewa ,,Oda do radości'', tylko szkoda, że Ola nie będzie wtedy mogła zagrać na keybordzie, bo ma go w domu.


 Oprócz Ody, proponuję, aby spróbowała zaśpiewać piosenkę Damiana Skoczyka - ,,Przyjaciel''. Tak, tak Wika, to był twój pomysł, a że piosenka mi się spodobała, Nikola będzie mogła ja zaśpiewać. Uważam, że będzie idealnie pasować do piosenki :) 



Jeśli wszystko to ogarniemy, to myślę, że Nikola poćwiczy piosenkę Julii - ,,Nie zatrzymasz mnie'' albo Pattie - ,, Nie ma nas''. 
Trochę dużo tych propozycji, więc zobaczymy co na to Nikola^^


P.S: Nie, nie zapomniałam o teledysku ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz