niedziela, 14 lipca 2013

Newsy z wakacji

Hejoł! :D. To ja, Oliwia ;) 
Na początku mojego posta, chciałabym Was przeprosić, za to, że z Wiką zaniedbujemy ostatnio bloga. Musicie zrozumieć, ale jeszcze wtedy była szkoła, poprawianie testów itp. Ale nie martwcie się! Przyszły wakacje, więc możemy to wszystko nadrobić ;) 

Mam tylko mały problem: NIE MAM KONTAKTU Z INNYMI LASKAMI Z ZESPOŁU! Ludzie, czemu wy nie odbieracie ode mnie telefonów?? Wiem, że Ola jest w górach. Za niedługo wróci. Wiktoria jest chyba u siostry w Holandii. Nikola chyba też pewnie gdzieś wyjechała. Ostatnio mówiła, że do Niechorza.
Więc co na razie, próba odbędzie się pewnie pod koniec lipca. Niestety, 2 sierpnia ja wyjeżdżam -> do Chorwacji. Jednak myślę, że udałoby nam się zrobić przynajmniej 3 próby? Pewnie i więcej. Oczywiście, u mnie będą odbywać się próby :) Z rana mam pustą chatę, więc... :D

ASK: Ludzie, założyłam Aska xd. XD. Jak ktoś chce zapro pisać na email zespołu :) 

Następna rzecz: od tej chwili, jak spodoba mi się i Wiki jakiś hit z ESKI, to będziemy wstawiać ta piosenkę wraz z teledyskiem. Ten blog to chyba  właśnie jakby taki blog '''muzyczny'', więc od teraz będą umieszczane tu nasze ulubione piosenki i nie tylko! :D A o to moja ,,gorącą 5 w tym tygodniu'' XD 


How To Be a Heartbreaker - ,,Marina And The Diamonds''

Strasznie spodobała mi się ta piosenka. Moim zdaniem jest łatwa do ''ogarnięcia'', jeśli chodzi o zrozumienie tekstu :)


***

Psy - ,,Gentleman''


Cóż, i co by tu dużo mówić? Chcieli stworzyć nowy taniec podobny bdo ,,Gangnam Style''. Chętnie bym też dodała tamta piosenkę, ale za dużo ją słuchałam, i rzygać mi się od niej chce XD.

*** 



Bingo Player - ,,Get up''
hahhahahahha, z tego teledysku mam faze XD Kiedyś jak cały nasz zespół był w ,,pod Ulem'', to Nikola nam go pokazała, i sikałyśmy ze śmiechu :D

***

Enej - ,,Lili''
Postanowiłam, że dodam coś z naszego kraju :) Muza spoko, cały czas puszczali ja na ESCE, tylko nie podoba mi się teledysk do tej piosenki :/ Ale jest spox! 



***


One Direction - ,,One way or another''
Tymczasowo to moja ulubiona piosenka. 1 D ♥♥♥

***



Na dzisiaj koniec... Aha, prawie bym zapomniała: Teraz jednak będę pisała posty z oficjalengo konta zespołu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz