sobota, 25 maja 2013

Tak tym razem nie Oliwka piszę <3 Tylko jaa ^.^ Stylistka Wiktoria Hmmm...Może opowiem wam  o sobie na początek ? To tak : 

-Mam na imię Wiktoria ( jak już wiecie ;p)
-Jestem BELIEBERS !! *.*
-Jestem stylistką naszego zespołu :)
-Jestem singielką ;**
No i to były najważniejsze rzeczy :)
Tak, swoją drogą jak już mówimy o Justinie to myślałam żeby namówić menadżerkę na jakąś piosenkę Justinaa <3 :** Może 'Boyfrend' alboo...'Turn To You' z okazji dnia mamy, bo właśnie Justin na dzień mamy ją jako prezent napisał...<333 
Mam dla was dobrą wiadomość będę tutaj starała was odwiedzać co 3 dni góra 4 i dawać znak życia i informacje co się dzieje w naszym zespole :** To już wiecie tam o mnie parę rzeczy.To dobranoc Bieberowych  snów kotki <3 Paaa :* 

                                 Stylistka WIKTORIA

1 komentarz:

  1. Wiktoria! Ja wiem, że jestem Belieberka itp, i że go lovciaasz, ale ludzie muszą nas brać na powaznie :) Jestem menagerka zespołu, i dbam o to, aby własnie na serio nas traktowali.

    A teraz do was, fanów: Kochani! Przepraszam was za Wikę xDDD Ona juz tak ma... Kocha Justina. Ja kocham Harrego z One Direction... Wy pewnie też. Wybaczcie Wice... W następnym poście napisze juz jako profesjonalistka :)

    Pozdrawiam, Wiktorię :) **** ;***

    OdpowiedzUsuń